Go morgon Världen

Vaken är jag som vanligt dock inte pigg.Nu har vi tillbringat en dag här i Göteborg och promenad är det vi gjort tveklöst mest av hitills iaf.

Vi var frammme vid vår skola ca 12 i torsdags , jag kände mig light stressad då vi skulle hitta våra klassrum , få våra kort och sen skulle F12 spela match 14.30.  Vanligtvis känns två timmar inte så stressigt men inna man hittar  vilken buss man ska ta och kommer till spelhallen hinner tiden gå men vi hittade och vi hann i tid nu  blir det betydligt lättare  idag.

F12 som var i semifinal innan vi ens kommit till Götet gjorde två klart godkända matcher.
Första matchen spelades mot Pixbo. Redan efter tio sekunder gjorde Pixbo 1-0 och 2-0 kom inte så långt efter och man fick en känsla av att detta skulle komma att rinna iväg ordentligt.  Men tolvorna kom in i matchen mer och mer och får helt klaret godkänt. Tilläggas bör ju att detta var laget första match någonsin  så resultatet 9-1 känns inte helt fel.

Match nummer två gick lite sämre och slutade med förlust  14-0.

Även p15 spelade en match torsdags och den slutade 2-2.

När f12 spelat färdigt gick damlaget och tolvorna till Liseberg och tillbringade några timmar där.

Kommentarer
Postat av: Märta

Bra blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-07-13 @ 19:45:54
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0