Skribentbyte :)

Som alla vet , eller iaf ni som läser bloggen  så är det Emma som skrivit  inläggen  tidigare.
Och ni som känner Emma  vet att hon alltid har  73 000 bollar i luften  så hon har inte riktigt tid med den här bloggen längre  så  från och med nu ska jag försöka hålla den uppdaterad så gott jag kan. Jag skriver dock inte lika roligt och bra som Emma men det får ni stå ut med.

Jaha vad har då hänt sen senaste inlägget?

Jo Damlaget har minsann tagit sin första poäng precis som vi lovat att vi skulle göra  den här säsongen.
Den efterlängtade första poängen tog vi mot Eslöv den 8 jan. Poängen var som sagt efterlängtad men tror  iaf personligen att det hade kännts bättre om den kommit mot ett annat lag än Eslöv men men 1 poäng  vunnen iaf.

Sen var vi ju och spelade mot fruktade Håkanstorp  i söndags och tyvärr så slutade den inte något vidare om man ser till siffrorna , slutresultat 9-2. I Ystad Allehanda  skrevs det dagen efter att vi varit helt utan chans  men det är något som jag defenetivt inte håller med om ,,för visst hade vi chans  och vi hängde med bra i matchen sen att de hade en del flyt och satte fler bollar än vi det är något helt annat det. Inte att förglömma  så räddade vi faktiskt en straff också.

Imorgon är det träning igen  och jag hoppas hela styrkan  är på plats då ,,vi ska ju äntligen få vårt returmöte mot Skurup på lörd,,, en match som kommer att bli allt utom tråkigt. Skurup är ett bra lag som  krigar däruppe  i toppen  men vi är motståndare som man ska se upp med. Vi är ett lag med massa hjärta och som utvecklas hela tiden.

Det får vara allt från denna Lady idag.

P.S. Vore kul om ni blev lite flitigare med kommentarer på bloggen. D.S




Kommentarer
Postat av: Emma

Heja heja heja!

Som sagt, jag har lite för mycket att göra som alltid...

Ska försöka lära mig att prioritera.

Men det är bra att du tar över Lena.



Tack för mig!

(och du skriver visst lika roligt som jag!)

2010-01-19 @ 19:03:53
URL: http://minplatspajorden.webblogg.se/
Postat av: t (som i trelleborg!)

VI SKA KÄMPA TILLS VI SPYR! ;) (på riktigt denna gången!)

2010-01-19 @ 20:55:38
Postat av: Josefin

Idag ska vi kämpa tills vi spry mot Skurup =))

Du skriver lika roligt som Emma :)

2010-01-23 @ 11:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0