Matchdag!!!!

Först en liten detalj ,,i förra inlägget skrev jag om skribentbyte! Det jag inte skrev var att det är jag=Lena som numera skriver just in case någon inte förstod det :).

NU går vi till dagen idag som inte är en helt vanlig lörd ,,,nej det är derby för Damlaget ett efterlängtad sådant lika mycket från båda håll tror jag faktiskt.
Derby  har alltid gett en speciell klang i idrottssammanhang ,,,,   det är liksom lite prestige idet.
Hur som helst så kommer det stå två taggade lag  på planen i Skurupshallen kl 16,30  idag.
Skurup som ju är ett lag som krigar uppe i toppen och vi som trots tabellplaceringen inte vill kalla bottenlag , visst är vi ett bottenlag i tabellen men om vi tittar utanför tabellen så är vi ett lag som går från klarhet till klarhet  och bara har en massa att vinna i varje match.
Ikväll kommer Skurup att göra det dom är bäst på och vi kommer göra det vi är bäst på så jag lovar det blir en spännande och intressant match.
Kom igen nu tjejer låt oss  bevisa vad idrott egentligen handlar om – hjärta och en tro på det man gör!

Vi hör eftermatchen
//Lena Mullin

Kommentarer
Postat av: Josefin

Helt rätt två taggade lag kommer stå på planen idag, Denna dagen har man längtat efter och bara få spela derby matchen =) Idag ska vi visa dom vad vi går för och vissa vad idrott handlar om :)

KOM NU IGEN FBC :D

2010-01-23 @ 11:58:53
Postat av: Lena

Den understrukna raden på slutet är menad till båda lagen :)

2010-01-23 @ 12:00:38
Postat av: Emma

Nu ska vi ha kul!

2010-01-23 @ 12:16:36
URL: http://minplatspajorden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0