Helgen fylld av innebandy!

Innebandy helg!
Snacka om att det har varit innebandy för hela slanten.

Igår (Fredag) så var det först träning för F12.
Dom är snabblärda måste jag säga!
Dragskotten ska vi träna mer på, men slagskotten sitter hos de flesta.

Efter deras träning så var det Herrlags match, som jag stannade och kollade på.
De flesta i damlaget var faktiskt och kollade.
Det var en spännande match och jag vet att Madi var lika nervös som jag.
Båda blundade och hade nästan hjärtklappning stundtals.
En eloge till hela herrlaget för en bra spelad match!

Idag var det då dags för mer innebandy.
Jag åkte med Madi och Lena till Malmö för att se matchen mellan Malmö FBC och Höllviken.
Det var en match som stundtals var jämn.
Men som ändå vanns utav Malmö med 5-0.
Det var bra spelat av Höllviken, som har spelat upp sig rejält sedan sist vi mötte dom.
Därför blir det till att kämpa och jobba till tusen imorgon!

Nu ska vi alla tagga till imorgon tjejer!
13.15 samlas vi i Bollen för uppvärmning.
Glöm inte uteskorna eftersom vi tar den vanliga joggingturen innan!

För alla andra är det 14.30 som gäller!
Alltså, Fbc Ystad - Höllviken i Bollen 14.30!

Heja oss!
//Emma #16


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0