Problem är till för att lösas!

65 mil skiljer mig från Ystad just nu.
Jag lever livet och svävar på rosa små moln här uppe.
Dock så har jag som spelarråd fått höra att det är lite saker som hänt hemma.
Jag känner att eftersom folk har blivit ledsna, framför allt våran tränare/målvakt så måste jag gå in och reda ut detta.

Så här är det, jag vet inte hur mycket ni vet om varför jag inte är målvakt för tillfället.
Det är i alla fall så att vi inte längre är så många som spelar match.
Vi har ju gått runt på 3 backar och precis 2 kedjor.
Hade jag stått i mål så hade vi inte ens haft 2 kedjor hela.
Därför bestämde jag och Lena att Lena skulle stå och att jag skulle spela ute till en början.
Detta beslut tog vi för att vi var tvugna, inte för att vi ville det!
Ska vi gå mer på djupet så är det faktiskt så att Lena inte får stå i mål.
Då hon har knäproblem så får hon inte spela alls, därav så kan hon inte vara med och träna.
Jag vet att alla som ska spela match ska träna också.
Men nu är det så att vi inte har någon målvakt om Lena inte står.
Och ja, jag vet inte vad ni resten av laget tycker, men jag ser det som ganska viktigt att ha en målvakt i målet på matcherna, annars får vi lämna V.O tills vi hittar fler spelare.
Det är vårat val och då ser jag i alla fall jag gärna att vi spelar med Lena i målet!

Jag tycker att vi i laget måste bli bättre på att uppskatta varrandra!
Alla gör sitt bästa på matcher.
Något som jag faktiskt tycker att vi ska göra på träningarna också.
Är det träning så är det träning!
Ska laget göra en sak så gör alla det vare sig man vill eller inte.
Jag hoppas att alla kan ta del av detta och förstå hur jag menar.

Annars får ni kontakta mig via typ mail, [email protected]

Som sagt, undrar ni något över något så maila.

//Emma #16

Btw. Jag har slutfört min Svenska tjejklassiker nu! 1h 17min tog det att springa.


Kommentarer
Postat av: Madi

Så sant Emma, allt du skrev.

Och grattis har jag glömt att säga! :D Sjukt bra gjort av dig.

2009-10-01 @ 21:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0