Att vara eller inte vara...

Okej, nu är det så här.
Jag har bestämt mig...

Jag kommer INTE att gå tillbaka till målet den här säsongen.
Detta beror inte på att jag inte tycker det är kul.
Utan för att att jag helt enkelt inte har tränat till det.
Jag har tränat till att vara utespelare och har därför bestämt att fortsätta som det.
Dessutom känner jag en stor press från övriga spelare/ andra i klubben.
Jag är inte lika "bra" som jag var förra säsongen. Jag har inte tränat som målvakt över ett halvår, därför är det omöjligt för mig att bara ta upp där jag slutade.

Det här beslutet har jag själv tagit och endast i nödfall kommer jag gå tillbaka till målet. Alltså, skadas Lena, alternativt att hon inte kan på något sätt så kommer jag självklart att hoppa in.
Men jag kommer inte att vara FBC Ystad damlags första målvakt.

Lena är en fantastisk målvakt och jag stöttar henne till 100%
Jag tycker även att ni andra ska göra det!

Dessutom beror det inte på målvakten att siffrorna ser ut som de gör!
Något som jag tycker att alla borde veta!

Nu ikväll ska vi möta Tomelilla tjejerna igen!

Ikväll tar vi dem!
//Emma #16


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0