Matchdag i Skåne, och jag är redan uppe?

Ja, idag är det då matchdag hema i Skåne.
Men jag är inte där utan rapporterar direkt från Stockholm istället.
Det är ganska jobbigt att veta att man inte kan vara med.
Speciellt efter förra matchen.
Men men, jag tror att tjejerna ska klara sig alldeles gallant utan mig.

Igår var det herrlags match i Bollen.
Det  var ett minst sagt hett möte mellan Fbc Ystad och Svedala.
Jag fick direktrapporter från Emmie Olsson som var på plats.
Och ja, vem det än var som blev skadad, hoppas att du mår bättre!
Matchen slutade 4-10.
Bra kämpat gubbar!

Om några timmar är det dags för mina tjejer att samlas.
Så för mig är det snart dags att skriva ihop peppningsmess.
Vill verkligen vara med er idag tjejer!
Tack och godnatt!
//Emma


Kommentarer
Postat av: Madi #11

Ja, det var en helt galen match igår.



och vi vill att du ska vara här med oss Emma,

men vi har ersättaren och vi kommer spela för dig också hela matchen igenom! :D

2009-02-14 @ 11:51:12
Postat av: Spågan

Hur länge kommer du att vara i Stockholm? Vad gör du? Pluggar till.....?

2009-02-14 @ 21:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0