Skandal!

Ja, det är vad det är!
Jag har inte bloggat på... 100 år?

Jag ska bättra mig, jag lovar!

Så, vad har hänt senaste tiden då?
Jo, jag har haft fullt upp i skolan, det är katastrof!
Men nu är jag tillbaka, frisk och kry.

Okej, det var jag, laget då...

Vi blir bara bättre och bättre.
Nu har vi dock haft lite problem att få in bollarna den senaste tiden.
Samt haft otur med domslut.
Ja, inte bara det, de senaste 2 borta matcherna så har dommarna varit försenade.
En gång hade de kört fel, den gången fanns det inte några bollar heller.
Gången efter så hade det sett fel på 19.00 och 21.00...
Troligt? Nej, inte riktigt.
Inte nog med det så kunde de inte dömma och hade problem med synen.
Visserligen inte något som de kunde hjälpa, det blir så ibland.

Sedan har vi ju lagen vi möter, det är nog inte så kul för dom, okej jag syftar på Näset, att de "bara" vinner med 4-0 (4-1). Det måste vara, ett nederlag.
Okej, inte för oss, för helt ärligt så spelade vi skiten ur dem vissa stunder.
Målvakten i deras lag håller dock inte med mig någonstans.
För vi är genuint dåliga enligt henne.
Synd för henne, vi drar nytta av det.

Ja, så har vi ju då den friska fläkten.
Tokken, han har, fått liv i oss, eller hur man nu ska säga.
Eftersom det finns personer i laget som inte lyssnar på Lena och Jonas, så är Tokken extra hjälp för att få fram saker och ting.

Jag personligen tycker att det känns ganska så bra nu.
Vi börjar komma upp oss rejält!
Nu ska lagen sluta underskatta oss tror jag, eller varför ska de underskatta oss från början?
Ja, det vet nog bara de själva!

Förresten, när jag ändå skriver...
Är det NÅGON som sett en BLÅ/SVART Salmingklubba någonstans? (Left, 87)
Min är totalt försvunnen sedan en onsdags träning i November.

Okej, det där var en avstickare... Varför kan jag aldrig hålla mig till ämnet?
Jaja, det får vara.
Nu är det uppladdning inför matchen imorgon som gäller.
Det är Lugi hemma som väntar.

Det vore trevligt med publik, hoppas att någon kommer ner och kollar!

//Emma #16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0